Campanya Mundial per una profunda reforma del sistema d'institucions internacionals

...REFORMEM LES INSTITUCIONS INTERNACIONALS
english
français
español
català

altres idiomes
Adhereix-te a la CAMPANYA! Signa el MANIFEST!

Conferència internacional per a la reforma de les institucions internacionals

   

INTRODUCCIÓ

Des del Secretariat del Fòrum Mundial de Xarxes de la Societat Civil - UBUNTU (www.ubuntu.upc.edu) i de la "Campanya Mundial per a una Profunda Reforma del Sistema d'Institucions Internacionals", i en nom del Comitè de la Conferència, ens complau especialment convidar-lo a participar activament a la:

"CONFERÈNCIA INTERNACIONAL PER A LA REFORMA DE LES INSTITUCIONS INTERNACIONALS" que, en forma de "DIÀLEGS ENTRE DIFERENTS NIVELLS DE GOVERNABILITAT I ACTORS DE LA SOCIETAT CIVIL", tindrà lloc els propers 20 i 21 de Novembre de 2006 a la seu de l'OIT (Organització Internacional del Treball) a Ginebra.

Les Cimeres de les Nacions Unides (com per exemple les darreres a Monterrey per al Finançament del Desenvolupament i a Johannesburg per al Desenvolupament Sostenible) han tingut com a resultat Declaracions i Plans d'acció interessants però sense mitjans per aconseguir-los, i amb una considerable transferència de responsabilitats al "mercat global". En aquestes circumstàncies és necessari analitzar en profunditat com s'ha de reorientar el Sistema d'Institucions Internacionals. En un món on sembla que la tensió, la violència, els fonamentalismes, etc., guanyen la batalla a la pau, als drets humans individuals i col·lectius, aquesta acció, amb propostes ben significatives, és apressant ara més que mai.

Per tant considerem necessària, com a continuació i sobre la base de treballs rellevants i de conferències ja realitzats en aquest sentit, una trobada d'anàlisi i formulació de propostes per a la nova reorientació del Sistema d'Institucions Internacionals Multilaterals. Representacions d'Estats i d'organitzacions regionals d'aquests Estats, de governs autònoms, locals, organitzacions parlamentàries i, per suposat, organitzacions de la societat civil internacional es reuniran en una "Conferència Internacional per a la reforma de les Institucions Internacionals"

Esperem que aquesta convocatòria sigui del seu interès i que la seva agenda li permeti de participar-hi activament.

 07 Setembre 2010 | Optimitzat 1024x768 |  webmaster |  Fòrum UBUNTU |  crèdits